موقع الأستاذ اشرف عشوش خبير الرياضيات
مرحبا بكم زائري موقعنا نريد ونرجو اسهاماتكم
اي طلبات او تعديلات ترونها اتصل برقم 01066906877
مرحبا بكم زائري موقعنا نريد ونرجو اسهاماتكم
اي طلبات او تعديلات ترونها اتصل برقم 01066906877
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ثلاثون عاما من العطاء (منتدي تعليمي-ثقافي -اجتماعي -اسلامي-خدمي)

الرئيسيةالاستاذ اشرف عشأحدث الصورالتسجيلدخول
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
سحابة الكلمات الدلالية
استمارة برنامج الله 4 نعيم العمرة بيان 66 الوحدة المدرسة الملاحظة المهني للسلوك القبر النشاط مدير اسئلة الثانية سجلات كشوف اولا وكيل حديث المعلمون التحركات تعلم
سحابة الكلمات الدلالية
المعلمون الثانية الوحدة نعيم اولا للسلوك سجلات الملاحظة المهني القبر استمارة المدرسة برنامج اسئلة 4 النشاط مدير 66 حديث وكيل كشوف التحركات تعلم الله العمرة بيان
المواضيع الأخيرة
انا حاليا محتارة جدا بين طب القاهرة و طب عين شمس Icon_minitimeالإثنين 22 أبريل 2024, 6:21 pm من طرف أيريك بطال سنوط كوفري

» توقعات الابراج لعام 2014 لبرج القوس
انا حاليا محتارة جدا بين طب القاهرة و طب عين شمس Icon_minitimeالخميس 28 مارس 2024, 11:57 am من طرف salah sharaf

» برنامج لطباعة بيان الحالة وبسرعة
انا حاليا محتارة جدا بين طب القاهرة و طب عين شمس Icon_minitimeالأحد 17 يوليو 2022, 9:20 pm من طرف Admin

» إذا كانت لديك مشكلة في استكمال عمليات نقل الطلاب بين المدارس على سبيل المثال ، مشكلة الرسالة هي أن الهاتف غير صحيح ، على الرغم من أنه صحيح يمكنك استخدام متصفح البرنامج المنجز وهو الزر الأحمر في الصورة. وهو متاح حتى بدون تفعيل لإنجاز هذه المهمة
انا حاليا محتارة جدا بين طب القاهرة و طب عين شمس Icon_minitimeالأحد 17 يوليو 2022, 9:03 pm من طرف Admin

» خطبة مكتوبة عن الموت مؤثرة
انا حاليا محتارة جدا بين طب القاهرة و طب عين شمس Icon_minitimeالإثنين 27 يونيو 2022, 8:20 am من طرف Admin

» جميع اللجان المدرسية وتكليفاتها لمديري المدارس
انا حاليا محتارة جدا بين طب القاهرة و طب عين شمس Icon_minitimeالجمعة 15 أكتوبر 2021, 10:16 pm من طرف صباح نبوى

» شيت حضور العاملين بالمدرسة شرح ورابط
انا حاليا محتارة جدا بين طب القاهرة و طب عين شمس Icon_minitimeالسبت 27 مارس 2021, 2:30 pm من طرف Admin

» حل مشكلة الطباعة من موقع وزارة التربية والتعليم
انا حاليا محتارة جدا بين طب القاهرة و طب عين شمس Icon_minitimeالسبت 27 يونيو 2020, 8:34 pm من طرف Admin

» برنامج تكليفات مدير المدرسة
انا حاليا محتارة جدا بين طب القاهرة و طب عين شمس Icon_minitimeالإثنين 22 يونيو 2020, 8:47 pm من طرف Admin

المواضيع الأخيرة
انا حاليا محتارة جدا بين طب القاهرة و طب عين شمس Icon_minitimeالإثنين 22 أبريل 2024, 6:21 pm من طرف أيريك بطال سنوط كوفري

» توقعات الابراج لعام 2014 لبرج القوس
انا حاليا محتارة جدا بين طب القاهرة و طب عين شمس Icon_minitimeالخميس 28 مارس 2024, 11:57 am من طرف salah sharaf

» برنامج لطباعة بيان الحالة وبسرعة
انا حاليا محتارة جدا بين طب القاهرة و طب عين شمس Icon_minitimeالأحد 17 يوليو 2022, 9:20 pm من طرف Admin

» إذا كانت لديك مشكلة في استكمال عمليات نقل الطلاب بين المدارس على سبيل المثال ، مشكلة الرسالة هي أن الهاتف غير صحيح ، على الرغم من أنه صحيح يمكنك استخدام متصفح البرنامج المنجز وهو الزر الأحمر في الصورة. وهو متاح حتى بدون تفعيل لإنجاز هذه المهمة
انا حاليا محتارة جدا بين طب القاهرة و طب عين شمس Icon_minitimeالأحد 17 يوليو 2022, 9:03 pm من طرف Admin

» خطبة مكتوبة عن الموت مؤثرة
انا حاليا محتارة جدا بين طب القاهرة و طب عين شمس Icon_minitimeالإثنين 27 يونيو 2022, 8:20 am من طرف Admin

» جميع اللجان المدرسية وتكليفاتها لمديري المدارس
انا حاليا محتارة جدا بين طب القاهرة و طب عين شمس Icon_minitimeالجمعة 15 أكتوبر 2021, 10:16 pm من طرف صباح نبوى

» شيت حضور العاملين بالمدرسة شرح ورابط
انا حاليا محتارة جدا بين طب القاهرة و طب عين شمس Icon_minitimeالسبت 27 مارس 2021, 2:30 pm من طرف Admin

» حل مشكلة الطباعة من موقع وزارة التربية والتعليم
انا حاليا محتارة جدا بين طب القاهرة و طب عين شمس Icon_minitimeالسبت 27 يونيو 2020, 8:34 pm من طرف Admin

» برنامج تكليفات مدير المدرسة
انا حاليا محتارة جدا بين طب القاهرة و طب عين شمس Icon_minitimeالإثنين 22 يونيو 2020, 8:47 pm من طرف Admin

أبريل 2024
الأحدالإثنينالثلاثاءالأربعاءالخميسالجمعةالسبت
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
اليوميةاليومية
أبريل 2024
الأحدالإثنينالثلاثاءالأربعاءالخميسالجمعةالسبت
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
اليوميةاليومية
التبادل الاعلاني

انشاء منتدى مجاني

التبادل الاعلاني

انشاء منتدى مجاني

انا حاليا محتارة جدا بين طب القاهرة و طب عين شمس

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
الدكتور عمر

السٌّمة : 0

انا حاليا محتارة جدا بين طب القاهرة و طب عين شمس Empty
مُساهمةموضوع: انا حاليا محتارة جدا بين طب القاهرة و طب عين شمس   انا حاليا محتارة جدا بين طب القاهرة و طب عين شمس Icon_minitimeالثلاثاء 07 يناير 2014, 6:14 pm

فى ناس بيقولولى خليكى فى القاهرة علشان اسهل
و ناس بتقولى لا عين شمس شهادتها معتمدة اكتر من القاهرة
يا ترى حضرتك شايف اية

ج:اولا و ثانيا و ثالثا الاستخارة

رابعا الكلام القائل بان عين شمس معتمدة اكتر من القاهرة ملوش اي اساس او دليل ممكن عشان الاسم حلو و ليه رنة

و جامعات مصر كلها غير معتمدة عالميا بل معظم جامعات العالم و الا مكانوش عملوا المعادلة الامريكية و البريطانية و خلافه

الحاجة الوحيدة المعتمدة هي شطارة الدكتور و علمه بس

و عشان اختار ادخل جامعة ايه يبقى لازم معايير اختار على اساسها
1 القرب من البيت
2 الدكاترة افضل فين؟؟ "القاهرة تكسب"
3 المستشفيات افضل فين و دة مهم كمان تلت سنين ان شاء الله لكن نحطه في الاعتبار

لو حضرتك من القاهرة يبقى من وجهة نظري القاهرة افضل

اما لو حضرتك مش من القاهرة يبقى بلاش غربة بلاش غربة بلاش غربة انا في مدينة جامعية

الغربة عذاب و بتعطل عن المذاكرة لو في افضل جامعة بس نفسيتي تعبانة مش هعرف استفيد من الجامعة دي اوي

يبقى لو انا بعيد عن القاهرة يبقى افضل ليا اني اروح اقرب جامعة ليا اروح البيت بدري و مستريح مش تعبان من سفر اذاكر اللى اخدته و اشوف اهلى كل يوم ولا ايه؟؟

و برة القاهرة كل الجامعات زي بعض و مستوي الدكاترة واحد بتفرق بس المباني احلى فين !! و ممكن النظافة من جوة برضه بس الحجات دي مبتفرقش قد ان الواحد يرود بدري و مستريح

الخلاصة لو انا من محافظة اخرى اروح اقرب جامعة من البيت
من القاهرة و الامر سيان اروح القصر العيني افضل حسب ما اسمع من زمايلي اللي هناك مش متضايقين من حاجة
اما لو بعيد اوي عن ج القاهرة و عين شمس اقربلي خلاص عين شمس و استفيد باني اروح بدري و مستريح
بس القاهرة ككلية طب افضل
ضحي

السٌّمة : 0

انا حاليا محتارة جدا بين طب القاهرة و طب عين شمس Empty
مُساهمةموضوع: رد: انا حاليا محتارة جدا بين طب القاهرة و طب عين شمس   انا حاليا محتارة جدا بين طب القاهرة و طب عين شمس Icon_minitimeالأربعاء 26 فبراير 2014, 8:52 pm

منتديات الاستاذ اشلرف عشوش عايزين منكم باقي الكليات

صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» كلية التجارة – جامعة القاهرة
» جدول مباريات كأس العالم بتوقيت القاهرة
» :انا لو كتبت في التنسيق رغبة اولي طب القاهرة